BIBLIOTECA JUDETEANA "OVID DENSUSIANU"

HUNEDOARA- DEVA

sâmbătă, 13 aprilie 2013

INGRID VLASOV-o romanca la Paris.

     A studiat la Institutul European de design de la Roma, iar in urma cu 15 ani a creat in Romania brandul Ingrid Vlasov.
   Este singurul designer roman invitat de cinci ori la Saptamana Modei de la Paris;  prima colectie prezentata acolo  a fost inspirata de un mare roman-Constantin Brancusi.
    De atunci isi scrie povestea de succes in fiecare zi.
     E invitata la fiecare Saptamana a Modei de la Paris, iar creatiile ei au ajuns sa imbrace vedete internationale. Lady Gaga a aparut la doua evenimente in creatii Ingrid Vlasov.
     Rihanna sau Christina Aguilera au in garderoba lor piese comandata de pe site-ul unde isi vinde creatiile. Ingrid ia asta ca pe un mare compliment, insa spune ca va faca moda cata vreme pasiunea ei nu va naste presiune.
      O prezenţă discretă în spaţiul public românesc, Ingrid Vlasov este mai faimoasă dincolo de graniţe.

"Să găseşti drumul pe care trebuie să mergi. Dacă eşti pe drumul cel bun, restul vine de la sine. Reţeta mea a fost dragostea. Mi-a dat puterea să fac orice mi-am propus. Dar e reţeta mea, nu ştiu dacă funcţionează la toată lumea."-INGRID VLASIOV
    








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu