BIBLIOTECA JUDETEANA "OVID DENSUSIANU"

HUNEDOARA- DEVA

joi, 5 martie 2015

NOUTATI

„Exuberanţa lui Jake impregnează fiecare pagină şi dă poveştii un ritm alert şi jucăuş." Publishers Weekly
    Am început să scriu în şcoala primară. Dar nu pentru că aş fi făcut o pasiune arzătoare pentru a-mi pune gândurile pe hârtie. Nici vorbă. Am fost OBLIGAT de mama; voia, conform planului ei malefic, să-mi distrugă orice şansă de a mă bucura de o vară plină de distracţie. După câţiva ani de exerciţiu a început să-mi placă de-adevăratelea să scriu şi sper că veţi avea ocazia să-mi citiţi cărţile.
    Jake Creatorul cartonaşelor! Supranumit: Extraordinarul Grad de popularitate: Între 10 (FloriDA) şi 3 (MAryland) Calităţi: Împărtăşirea măreţiei sale INFO: Unul dintre cele mai frumoase exemplare de băiat! Succes?: Dacă va trece de clasa a şasea 
   Despre extraoridinarul autor: Jake Marcionette este un elev dintr-a şaptea care locuieşte împreună cu mama, tata şi sora lui mai mare în Maryland.
    A scris Just Jake când avea doar doisprezece ani. Pe lângă scris, lui Jake îi place să joace lacrosse şi s-o enerveze pe sora lui, Alexis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu