BIBLIOTECA JUDETEANA "OVID DENSUSIANU"

HUNEDOARA- DEVA

vineri, 11 mai 2018

SALVADOR DALI -114 ANI DE LA NASTERE




Salvador Dali a fost un excentric si un spirit liber. Nu era blocat in bariere sociale sau conventii de timp.
De fapt, spune perfect chiar el despre el: "I am not strange. I am just not normal."
Iata geniul lui Salvador Dali in cateva citate senzationale din care sigur veti invata ceva :
-În copilărie atât de mult m-am crezut geniu, încât până la urmă am şi ajuns.
-Inteligenţa fără ambiţie este ca o pasăre fără aripi.
-Nu vă temeţi de perfecţiune! N-o s-o atingeţi nicicând!
-Desenul reprezintă sinceritatea din artă. Nu este posibil să trişezi. Este ori bun ori rău.
-Termometrul succesului nu este decât invidia celor nemulţumiţi de el.
-Televiziunea este o pubelă de lux.
-Dacă vei juca rolul unui geniu, vei deveni unul.
-Într-o bună zi omul va trebui să recunoască oficial că ceea ce noi am numit realitate, este o iluzie mult mai mare decât lumea viselor.
-Şi pentru că sunt un geniu, nu am dreptul să mor.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu